Myasthenia Gravis


Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Myasthenia Gravis
Myasthenia Gravis
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» eten en praten
Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Emptyma aug 19, 2013 6:16 am van els

» Imuran en vermoeidheid
Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Emptydi jul 30, 2013 12:46 am van silvio

» Facebook groepje
Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Emptywo jun 12, 2013 3:06 am van silvio

» tinitus (oorsuizen)
Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Emptywo jun 12, 2013 2:53 am van els

» mg en verkoudheid
Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Emptyvr maa 01, 2013 11:20 am van silvio

» MG & Hypotheek/ premie?
Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Emptydi feb 26, 2013 7:48 am van els

» help gevraagt
Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Emptydo feb 07, 2013 10:41 am van ineke

» Goede jaarwisseling en gezond 2013
Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Emptyma dec 31, 2012 2:03 am van els

» verjaardag MisterHJP
Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Emptydo dec 27, 2012 4:31 am van els

Affiliates
gratis forum

Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn

5 plaatsers

Ga naar beneden

Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Empty Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn

Bericht van boudy zo jan 30, 2011 4:53 am

Hallo

De meenste mensen met MG zijn ook nog eens stront eigenwijs.
Wat kunnen we daar aan doen.
Wie WEET HET



BOUDY
boudy
boudy

Registratiedatum : 28-08-10
Aantal berichten : 78
Leeftijd : 70
Woonplaats : nuis

http://www.stalfromthegravelroad.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Empty Re: Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn

Bericht van Sonja P. zo jan 30, 2011 7:56 pm

Goedemorgen Boudy, Fijn dat het goed gaat! Wat zogenaamd eigenwijsheid betreft, het lijkt maar zo omdat je altijd en eeuwig jaar in jaar uit aan anderen moet uitleggen waarom je iets niet kunt en anderen ook nog denken te begrijpen wat ze niet begrijpen, moet je wel naar jezelf luisteren. Het heeft een paar keer zelfs mijn leven gered. Je moet ook steeds alert zijn op situaties die je met je MG niet aan kunt. En hoe leg je alle wisselingen van de MG altijd maar weer uit? Er zit niets anders op dan geduldig te blijven bij alle goeddbedoelde raadgevingen van buitenstaanders die nergens op slaan. Ik heb ruim 50 jaar MG en hoopte er wel eens op dat het hele land een maand MG zou hebben zodat men eindelijk eens zou begrijpen waar je elke dag mee te maken hebt.
Eigenlijk ben ik dan niet eigenwijs maar ik moet gewoon op alle details letten waareen gezond mens niet aan hoeft te denken. Zouden we het liever maar eens meer over het onbegrip hebben van anderen dan over zogenaamde eigenwijsheid van ons? De term eigenwijsheid kan namelijk misverstanden bij de gezonden in de hand werken. Zelfs vrienden die mij jarenlang kennen begrijpen nog steeds weinig van mijn MG. Alleen als ik zeg dat ik vaak zo uitgeput ben alsof ik een hartziekte heb of meer dan 39 graden koorts, beginnen ze er iets van te snappen dat ik in huis wel kan lopen maar op straat meestal na 30 meter al uitgeput ben.
Wel, Boudy, sterkte met het revalideren. Hartelijke groet van Sonja P.

Sonja P.

Registratiedatum : 17-01-11
Aantal berichten : 8

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Empty Re: Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn

Bericht van Loes zo feb 06, 2011 9:43 am

Ik vind eigenwijs zijn niet perse een negatief punt, maar ook wel positief in sommige opzichten.
Bij mezelf merk ik weleens dat ik doodop ben als ik eens te lang door ben gegaan of volledig op mijn eigen eigewijze manier gehandelt heb, maar ik hebd an vaak wel gedaan wat ik zelf wilde.
En te lang doorgaan is sdoms niet helemaal goed, maar zorgt toch ook wel weer voor doorzettingsvermogen.
Loes
Loes

Registratiedatum : 12-09-10
Aantal berichten : 21

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Empty Re: Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn

Bericht van LIEVEM di feb 08, 2011 2:37 am

Chance Boudy, dat ik eigenwijs ben, anders was het gewoon bij de diagnose van een depressie gebleven... en zat ik nu misschien al in de psychiatrie... 'k beeldde het me echt niet in dat ik niet kon stappen Smile een tijdje geleden...

LIEVEM

Registratiedatum : 03-12-10
Aantal berichten : 21

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Empty Re: Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn

Bericht van Harry di feb 22, 2011 12:19 am

Stront eigenwijs, myasthenie patienten cyclops

Het verstand op 0 zetten helpt bij mij. De oogleden gaan dan vanzelf open! Alleen hou ik dat nooit lang vol No

Harry

Harry

Registratiedatum : 29-11-10
Aantal berichten : 10
Leeftijd : 66

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn Empty Re: Het Blijkt dat mensen met MG ook nog eens erg eigenwijs zijn

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum